Leveransinformation
Jag har slutfört min beställning, när kommer den att skickas?
- Upp till 3 arbetsdagar från slutförd beställning till det att ditt paket skickas ut.
- Leveranstid: 10 - 15 arbetsdagar (Inom Sverige)
Vi behandlar inte ordrar på helgdagar.
Spårningsnumret kan ta upp till fyra dagar att uppdateras efter att ordern skickats ut.
Det finns omständigheter som vi ibland inte kan kontrollera (naturkatastrofer, helgdagar, väder osv.) Som kan orsaka eventuella förseningar. Medan de flesta paket kommer att komma i tid, kan det finnas omständigheter och förseningar som våra transportörer kan uppleva. Av detta skäl garanterar vi inte den exakta leveranstiden; leveransfrågan är rederiets ansvar.
Som ett litet företag har vi inte ett förpackningscenter ännu, men vi arbetar hårt för att expandera. Våra produkter skickas till vår förpackningspartner i Hong Kong som distribuerar dina paket runt om och direkt till Sverige. Vi vill tacka våra kunder för deras tålamod och förståelse.
Vi skickar aldrig ut sms där vi ber kunden betala extra avgifter eller fraktkostnader.
Kommer jag att få ett spårningsummer?
Vi tillhandahåller spårning för varje beställning. Spårning kommer att finnas tillgänglig när din produkt har skickats. Om du av något skäl inte fått ett spårningsnummer kan du kontakta oss på info@magnetiskafransar.se om du behöver hjälp med att spåra din beställning
Kan jag avbryta min order?
Du kan avbryta din order om paketet ännu inte har skickats. Kontakta oss om du vill avbryta din order genom att skicka ett mejl till info@magnetiskafransar.se med ämnesraden "AVBRYT". Vi svarar vanligtvis inom ett dygn och bekräftar din förfrågan.
Jag har skrivit in fel adress, vad gör jag?
Om du har stavat fel eller fyllt i fel adress, svara helt enkelt på din e-postbekräftelse och ge oss korrekt information. Meddela oss omedelbart via e-post på info@magnetiskafransar.se. Om adressen är fel kan vi korrigera detta inom 24 timmar.
Min produkt är skadad
Vi levererar varje objekt med dubbla lådor, extra stoppning och skum. Trots detta rapporterar våra kunder att cirka 1 av 1 000 produkter kommer skadade på grund av felbehandling av posttjänster. Vänligen, avstå från att ta emot paketet om du ser skador på det och lämna in ett klagomål direkt till kuriren! Det kommer att skickas tillbaka till oss och vi kommer sedan att skicka ett nytt. Om du accepterar paketet, se returer & garantier.
Om detta händer med dig, vänligen kontakta oss med:
- Ditt beställningsnummer.
- En bild av den skadade förpackningen / produkten.
När det mottagits på vårt kontor kommer vi gärna att skicka ut en annan gratis.
Hur spårar jag mitt paket i Sverige?
I orderbekräftelsen får du ett spårningsnummer där du kan följa din försändelse tills den ankommit i Sverige. Därefter kan du använda samma spårningsnummer för att spåra försändelsen vidare med PostNords spårningstjänst.
Vad betyder addressee's office close?
När du spårar ditt paket och ser detta meddelande innebär det att din försändelse levererats till ditt närmaste postombud och att du kan förvänta dig en avisering av PostNord inom kort.
Outlösta Paket
Vi förbehåller oss rätten att debitera kostnaderna för den hantering som uppstår vid ej uthämtade eller vägrade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc.). Därför tar vi ut en avgift på 100 kr om ett paket ej hämtas ut. Försändelsen ligger hos postombudet i 14 dagar innan den returneras till oss. Observera därför att om du ångrar ett köp och vill returnera varan, behöver du först hämta ut paketet och därefter returnera. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.
Jag har en fråga som fortfarande inte har besvarats
Om vi fortfarande inte har lyckats svara på din fråga kan du gärna kontakta oss så gör vi vårt bästa för att svara dig inom 48 timmar! info@magnetiskafransar.se
* Alla leveranstider utesluter clearance/tull förseningar